KOČKOPES

neděle 16. prosince 2012

Vzpomínka

Kočkopsí máma hledala jakési domácí doklady, záruční listy a důkazy o platbách na dávno zapomenuté účty. Nic z toho samozřejmě nenašla, ale objevila tuhle fotografii.
Ta fotka může být tak dva roky stará. Na našem gauči, který se trvale nachází ve rozloženém stavu (poslední dobou již téměř ve stavu rozkladu) děti kočkopsí a jejich kamarádi tehdy zcela spontánně secvičily pro své maminky divadelní představení. O čem bylo? To už máma dávno netuší, ale vsadila by na Sen noci svatojánské. A malý kvíz nakonec: Copak to může být na obraze vlevo od okna? Uhádnete-li, odměna vás nemine.

8 komentářů:

  1. Ovečka v krabici, ne? Ale tiše, usnula. Markéta K.

    OdpovědětVymazat
  2. Markéto, trefa do černého. Je to beránek, ale možná i ovečka.
    Kam je možné zaslat odměnu, stojíte-li o ni :-)?

    OdpovědětVymazat
  3. jaká ovečka v krabici? Přemzšlím nad tím celý den, ale na nic jsem nepřišla...

    OdpovědětVymazat
  4. Stojím moc! Ale nedělejte si velkou škodu, jak by řekla moje babička. Chcete adresu? Dá se tu poslat soukromá zpráva? Blogy moc ovládat neumím.
    Pravda, beránek. Já to totiž četla španělsky - nevím už vlastně proč, ale přesně vím, že jsem na tenhle obrázek koukala před 11 lety v Mexiku na střeše, právě v takovém předvánočním čase, a za mnou dýmal Popocatepetl. Tak jste mi to krásně připomněla. Pro Martu: Antoine de Saint-Exupéry, Malý princ.

    OdpovědětVymazat
  5. Markéto, žádné takové, odměnu jsem slíbili. :-) Vážíme si svých čtenárů. Jestli chceš, můžeš poslat svoji poštovní adresu na krcmarike@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo jasne! Koukam, uz je to se mnou hodne spatne:-)

    OdpovědětVymazat
  7. A se mnou ještě horší, chodím to sem zkoumat a vidím jen krabici s otvory, myslela jsem že je to portrét jakéhosi stavebního prvku... zuzi

    OdpovědětVymazat
  8. Zuzi, to není až zas tak od věci. Kdekdo hádá, že je to paleta, protože ty SP vyrábí. :-)

    OdpovědětVymazat